خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس؛

اقدامات گروه‌های جهادی و بسیج در مناطق سنی نشین، دل‌ها را به هم نزدیک کرده است 

کد خبر: ۹۶۲۷۵۴۴
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

کامران پولادی، یکی از نماینده های استان مازندران در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در مناطق سنی نشین کشور و تاثیر این اقدامات بر افزایش وحدت و همدلی میان اهل تسنن و تشیع اظهار کرد: خدمات گروه‌های بی منت و مخلصانه گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور در ایجاد و افزایش وحدت شیعه و سنی تاثیر گذار و نتیجه بخش بوده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس افزود: انجام اقدامات همه جانبه گروه‌های جهادی بسیج بدون هیچ توقع و چشم داشت مادی و مالی در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق سنی نشین، دل‌ها را به هم نزدیک کرده است.

وی با بیان اینکه جوانان اهل تشیع و تسنن کشور همگی با هم برادر، دوست و از خانواده بزرگ ایرانی هستند، افزود: مردم ایران چه شیعه و چه سنی همگی خود را از یک کشور بزرگ ایران و دین مبین اسلام دانسته و هیچ اختلافی نداشته و ندارند. 

پولادی بیان کرد:گروه‌های جهادی که در مناطق مختلف مرزی، سنی نشین و یا هر گوشه و کناری که مسجد، مدرسه و منزل می‌سازند یا کار‌های آموزشی و فرهنگی، با همکاری با نیرو‌های اهل تسنن و تشیع خودبخود موجبات و زمینه‌های افزایش وحدت را فراهم می‌کنند. 


پولادی اضافه کرد: سازمان بسیج با برگزاری جشنواره، همایش و مسابقات قرانی می‌تواند به افزایش وحدت شیعه و سنی کمک کند. همین اقدام اخیر رئیس جمهور در انتخاب نیرو‌های اهل تسنن در یکی از سمت‌های مهم کابینه دولت نقش مهمی در انسجام بخشی شیعه و سنی در کشور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار